در تابستان چگونه آرایش کنیم؟

در تابستان چگونه آرایش کنیم؟

در تابستان چگونه آرایش کنیم؟

از ضد آفتاب بیشتر استفاده کنید



در تابستان از کرم ضدآفتاب زیاد استفاده کنید تا از پوست خود در مقابل اشعه های زیان بار خورشید محافظت کنید و دچار آفتاب سوختگی نشوید و لازم است که روی هر قسمتی از پوست که در معرض آفتاب قرار دارد کرم ضد آفتاب زده شود.



اگر می خواهید آرایش کنید کرم ضدآفتاب را در لایه زیرین آرایش خود استفاده کنید.



مواد سبک تر برای آرایش بکار ببرید



در گرما تابستان آرایش غلیظ روی صورت ذوب می شود و این مواد آرایشی ذوب شده روزنه های پوستی را مسدود می کند و باعث ایجاد آکنه و مشکلات پوستی می شود در تابستان بجای استفاده از کرم پودر از ضد آفتاب های رنگی یا مرططوب کننده های رنگی هم رنگ پوست و همچنین کرم هایی با SPF حدقل 30 استفاده کنید تا نگران ذوب شدن آرایش خود در روز های گرم تابستان نشوید.



فونداسیون را یک درجه تیره تر انتخاب کنید



حتی اگر پوست شما روشن است و در مقابل نور خورشید برنزه نمی شوید رعایت این نکته برای شما اهمیت زیادی دارد زیرا در تابستان پوست همه کمی تیره می شود و لازم است این نکته را در انتخاب فونداسیون مد نظر داشته باشید که فونداسیون انتخابی شما باید یک درجه تیره تر از پوست تابستانی شما باشد اما در مورد بقیه لوازم آرایشی از رنگ های روشن تری استفاده کنید.



در این فصل رژ لب مایع را کنار بگذارید زیرا گرما به آن حالت چسبندگی می دهد به جای آن از رژ لب جامد استفاده کنید.



از لوازم آرایشی ضد آب استفاده کنید



تابستان زمانی است که باید از لوازم آرایشی ضد آب را استفاده کنیداستفاده از ریمل ضد آب تقریبا ضروری است خط چشم هم یکی از مواردی است که باید ضد آب انتخاب شود تا در صورت بالا بودن رطوبت و تعریق آرایش چشم شما خراب نباشد.



برای آرایش صورت نیز از پودر های تثبیت کننده استفاده کنید تا همه چیز سر جای خودش قرار بگیرد.



تجدید آرایش را مد نظر داشته باشید



هر چقدر برای ماندگاری آرایش در تابستان تلاش کنید باز هم بعد از چند ساعت حضور در هوای گرم پوست حالتی براق پیدا می کند برای رفع این حالت می توانید پودر یا پنکیک مناسب همراه خود داشته باشید و در فواصل زمانی مناسب از آن استفاده کنید تا آرایش شما مات و تمیز باقی بماند.